13.04.2011

NAGA KERI W MAGAZYNIE 'ALLURE'

Keri pojawiła się w wydaniu magazynu "Allure", gdzie również Ashley Tisdale, Kaley Cucco i Bridget Moynahan zrobiły nagie sesje zdjęciowe, wszystkie przed obiektywem fotografa Patricka Demarchelier'a.
Skan z magazynu zobaczysz po kliknięciu na zdjęcie obok.
"Mam piosenkę pod tytułem Pretty Girl Rock, która opowiada o ukazaniu swojego wewnętrznego piękna, bycia sobą bez zahamowań. Nie sztuką jest poszukiwanie i zaakceptowanie siebie we wszystkim, co na siebie nałożymy każdego dnia," - powiedziała Keri Hilson po sesji w Los Angeles. "Dla mnie, ta naga sesja zdjęciowa była jak zrzucenie z siebie tego wszystkiego."
 "Wszystkie moje niepewności [związane z sesją] wyszły przez okno w momencie, kiedy zobaczyłam zdjęcie. Wiesz co powiedziałam - jestem kobietą."
 [tutaj] zobaczysz filmik zza kulis sesji.

2 komentarze:

  1. odwazne zdjecia, ale jak zwykle super ;*

    zapraszam na nowa notke na lambert-daily!
    Glambert Doll

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z wypowiedzią Keri. Dodatkowo śliczna fotka:)

    OdpowiedzUsuń