22.01.2012

Dziewczynka śpiewająca 'Pretty Girl Rock' - smutna historia z Twittera

Robert Suber (nick @bobsubs) napisał na Twitterze do Keri Hilson smutną historię o swojej 3-letniej córeczce śpiewającej "Pretty Girl Rock". Myślę, że warto ją przeczytać.
"Moja 3-letnia córeczka kochała twoją piękną piosenkę, śpiewała ją bez przerwy w szpitalu. Straciłem ją dzień przed jej czwartymi urodzinami i od tego czasu nie mogłem słuchać twego śpiewu, ponieważ przypominał mi on jak bardzo za nią tęsknię. Dzisiaj przesłuchałem twojej piosenki i będąc smutny jednocześnie byłem szczęśliwy, bo przyniosła ona dobre wspomnienia o mojej kochanej dziewczynce. Twardo walczyła z rakiem, ale ludzie tacy jak ty pomagają. Mogę mieć łzy w oczach, ale również wspomnienia o mojej córce. Dziękuję."
Keri odpowiedziała:
"Nie ma za co, @bobsubs. Bardzo mi przykro z powodu Twojej straty, ale jestem szczęśliwa, że znalazła siłę w piosence. Teraz pokazuje aniołom jak się robi Pretty Girl Rock."

2 komentarze:

  1. Smutne :(

    U mnie NN :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lodowisko i kino na pewno bd, ale ileż można chodzić do kina i na lodowisko ;p

    OdpowiedzUsuń