11.08.2015

Allure: Keri Hilson o produktach kosmetycznych, które musi mieć

Allure: Kiedy jesteś w trasie tak często, jak Keri Hilson, musisz polegać na produktach, które możesz znaleźć wszędzie. Hilson doprowadziła do perfekcji swoją kosmetyczną rutynę, ponieważ prawie każdy produkt dostępny jest w lokalnej drogerii. "Jestem naprawdę prostą osobą," - mówi Hilson. "Żyję w drodze. Lubię mieć małą kosmetyczkę i pakuję ją bardzo mądrze." Rozmawialiśmy z artystką reprezentującą agencję Wilhelmia na temat tego, jak dba o swój wygląd, warkoczyki i dlaczego woda jest jej niezastąpioną sztuczką.

Jakie masz ulubione produkty do dbania o skórę?
"Myję twarz Clear Daily Pore Cleanse rano i w nocy. Clean & Clear jest moją ulubioną linią kosmetyków, bo w nocy wystarcza mi do zmycia całego makijażu. Dodatkowo muszę go użyć tylko raz. Jest bardzo delikatny i usuwa cały tusz z mojej maskary. Rano czasami peelinguję się St. Ives Fresh Skin Apricot Scrub. Uwielbiam ten kosmetyk, ponieważ ma rozmiar akuratni na podróż i nie musisz używać do w dużych ilościach. Rano nawilżam skórę kremem Olay Age Defying Classic Daily Renewal Cream."
 Zawsze zmywasz makijaż na noc?
"Czasami w nocy używam po prostu chusteczek Pond's Evening Soothe Wet Cleansing Towelettes. Moimi ulubionymi są te o zapachu lawendy. Dzięki tym chusteczkom, nie muszę już myć twarzy. Używam dwóch dla odświeżenia, a trzech, by pozbyć się pozostałości z całego dnia."
Jaki jest twój dzienny makijaż?
"Nie lubię nosić pełnego makijażu. Jeżeli idę do studia albo sklepu spożywczego, nakładam korektor, podkład, tuszuję rzęsy i maluję usta błyszczykiem. Używam Cinema Secrets Ultimate Foundation Palette - zawiera odpowiedni dla ciebie korektor, podkład i cienie do konturowania twarzy na jednej palecie. Moją ulubioną maskarą jest Laura Mercier Faux Lash Mascara. Okazjonalnie wyreguluję brwi, jeżeli mocno zarosną. Układam je za pomocą Damone Roberts Brow Powder. Moim ulubionym błyszczykiem jest  krzyżówka dwóch kosmetyków Butter London Lippy Shimmer Lip Gloss w kolorze Swish oraz Chanel Lèvres Scintillantes Glossimer w odcieniu 297 Sweet Beige. Błyszczyk od Chanel ma trochę więcej blasku. Na nocne wyjścia wybieram błyszczyk od Tabbycat Cosmetics w kolorze Cocoa Puff.
Masz jakieś rady co do konturowania twarzy?
"Nie konturuję twarzy codziennie, ale jeżeli idę na bruch lub w miejsce gdzieś na zewnątrz, to wtedy jest ono konieczne. Uwielbiam uwydatniać moje kości policzkowe poprzez nałożenie cienia w przestrzeń pomiędzy kośćmi policzkowymi a żuchwą. Wolę bronzer niż rozjaśniacz, ponieważ mogę go nosić za każdym razem, szczególnie jeżeli wychodzę na dwór. Moim ulubionym bronzerem jest Laura Mercier Shimmer Bloc."
Widzę, że masz warkoczyki. Jak o nie dbasz?
"Kiedy masz warkoczyki, musisz zaopatrzyć się w olejek nabłyszczający, wtedy włosy się błyszczą i są nawilżone. Ja wybieram mój zazwyczaj na podstawie tego, jak pachnie. Od liceum używam Ampro Style Protein Styling Gel na końcówki. Kiedy mam warkoczyki, końcówki są w zasadzie na mojej twarzy, więc nie chcę, aby wyglądała ona na tłustą. Żel Ampro wchłania się i pozostawia włosy matowe. Inny produkt, który uwielbiam, to Avlon Keracare Edge Tamer na końcówki. Używam go wtedy, gdy nie znajdują się one przy mojej twarzy."
Co jest twoją wskazówką w kwestii urody?
"Moim ulubionym sekretem dotyczącym urody jest woda - to ponadczasowa sztuczka. Jeżeli pijesz jej wystarczająco dużo, to naprawia ona wiele rzeczy. Wypijam jeden do dwóch galonów dziennie. Nie lubię butelek, bo ciężko z nimi wytrzymać. Idę do sklepu i kupuję zgrzewkę. Stoją w rządku w kuchni. Biorę jeden każdego ranka. Noszę galon ze sobą cały dzień. Nie zawsze kończę drugi galon, ale zawsze upewniam się, że wypiłam pierwszy. Naprawdę wierzę, że woda jest kluczem do dobrej kondycji mojej skóry, ponieważ im więcej jej piję, tym mniej kosmetyków muszę używać. Jeżeli wiem, że jestem odpowiednio nawodniona, czasami w nocy wystarczą mi chusteczki Pond's, a moja skóra jest nawilżona."
Jak ćwiczysz swój pęcherz, żeby móc wypić 2 galony wody dziennie?
"Wystarczą 3 dni, aby wyćwiczyć pęcherz. Po trzecim dniu, nie będziesz już musiała siusiać tak często. Gdy na początku wypijasz galon, to musisz chodzić do toalety co 30 minut. Potem ten czas wydłuża się do kilku godzin." 
Kto jest twoją ikoną piękności?
"Od zawsze była to moja mama, ale teraz myślę, że jest nią Jennifer Lopez. Ona ma niesamowitą skórę i ciało. Utrzymuje włosy i skórę w znakomitym stanie. Bardzo chciałabym być J.Lo w wieku 46 lat - a już szczególnie po urodzeniu bliźniąt."
Jakie porady związane z urodą dała ci twoja mama?
"Moja mama była modelką dla Ebony i nauczyła mnie pierwszych sztuczek. Pamiętam, jak pomagała mi z makijażem na bal maturalny. Moją ulubioną radą, jaką mi dała jest używanie odżywki do włosów, jeśli nie masz kremu do golenia. Działa to niesamowicie - dzięki niej, golenie jest nawet dokładniejsze niż ze specjalnymi kremami czy żelami."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz