30.06.2011

LLOYD FT. R.KELLY, KERI HILSON & K'NAAN - 'WORLD CRY' [POSŁUCHAJ]

Wake up everybody! Oto nowa piosenka Lloyda, R.Kelly'ego, Keri Hilson i K'naan pod tytułem "World Cry" z płyty "King of Hearts". Utwór jest bardzo wzruszający i opowiada potrzebie pokoju, szacunku do siebie nawzajem i Ziemi. Obczajcie!
Tekst Keri: "Patrząc w lustro, szukając pokoju. Każdy dzień jest stałą bitwą pomiędzy tym, co jest złe, a co dobre. Chcę po prostu żyć moim życiem. Moje modlitwy o przyszłość, czy tego uczymy się z własnych błędów? Oh, yeah. W połowie drogi do zniszczenia, ale nie jest za późno, za późno, aby dokonać zmiany. Więc powiem da ra rap da ra ra, da ra rap da ra ra i nie cierpię widzieć jak cały świat płacze. Jeśli to do mnie, mogłabym wytrzeć łzy z twoich oczu. Nie cierpię patrzeć jak cały świat płacze. (Nie chcę patrzeć jak płaczesz, pomóż mi zrozumieć)."

1 komentarz:

  1. Bardzo fajna piosenka :) Mogłaby podbić listy przebojów ;)

    U mnie NN :)

    OdpowiedzUsuń