7.09.2013

Video: Keri mówi o swojej fryzurze i nowym singlu

31 sierpnia odbyło się przyjęcie zorganizowane przez fundację Reed for Hope, której to ambasadorką jest Keri. Wokalistka udzieliła krótkiego wywiadu, w którym opowiedziała o swojej nowej fryzurze i singlu. Poniżej przetłumaczenie wypowiedzi Hilson.
"Kiedy nagrywam [muzykę] czuję się jak na wakacjach. Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić na 'wakacjach' jest nowa fryzura. Chciałam się obudzić i wrócić do muzyki, pracować z Timbalandem oraz Polow [da Donem]. Właśnie to zainspirowało mnie do takiej zmiany. Dalej jestem w studiu, więc dopóki pracuję, będę miała te włosy. Bardzo szybko [możecie spodziewać się nowej muzyki]. Timbaland, ja i Polow kończymy album, nowego singla możecie spodziewać się jakoś w przeciągu miesiąca, ale moi fani każą mi tak kłamać, bo kochani, wiem że czekacie, doceniam wasze wsparcie, kocham was za to i nadchodzę już niedługo, jeszcze trochę się wstrzymajcie."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz